Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko Suomen 2CV-Kilta ry
Suomen 2CV-harrastajien keskustelupalsta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    

Mistä löytyy???

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Ostetaan
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Maa Lok 11, 2004 08:53    Viestin aihe: Mistä löytyy??? Vastaa lainaamalla viestiä

Ostaisin tähän meidän uuteen kulkimeen jos vaan löytyy ihka uudet istuimet. Jollei löydy sitten käy erittäin hyväkuntoiset mielellään alkuperäiset charlestonin penkit. Tässä on kyllä penkit mutta niissä on ajan patinaa melko paljon siksi meinasin kysellä uusia. Sekä ennen kesää tarvin myös uuden kutosen katon niistäkin voi mulle ilmoitella.
Vesa Kärkäs Rullamiehentie 8 Anjalankoski 46800
0 oma 8 työ/
P.S.. Mielellään asiallisia tarjouksia Kiitti Vesa
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Akaile  



Liittynyt: 21 Huh 2003
Viestejä: 259

LähetäLähetetty: Maa Lok 11, 2004 18:35    Viestin aihe: penkitpenkit Vastaa lainaamalla viestiä

Nuo sätkänpenkit eivät ole kovin vaikeat verhoilla itse. Siinähän sitä olisi hassunhauskaa talvi-iltojen iloksi....
Samalla voi uusia parit kumilenkit, jotka on ollu poikki jo parikyt vuotta...
Ainakin rahaa säästyis kummasti Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Tii Lok 12, 2004 20:08    Viestin aihe: penkit Vastaa lainaamalla viestiä

Pystyyhän nämä tiytysti rukkaamaan aika hyväksi mutta minusta näissä on nätit penkinpäälliset sekä muutenkin alkuperäisenä erittäin nätit. Ihmettelen kun näitä koreja on tuotu minusta vaikka kuinka monta ettei penkkejä ole kellään tai tietoa mistä näitä voisi tilata. Rolling Eyes . Mustaan tehtiin penkit uusiksi mutta ne ovat sohvamallia että ne oli jo pakko korjata tai olisin joutunut laittamaan istuimen taakse ämpärin kun meinasin loppuaikoina istua enemmän penkin välissä kuin itse penkissä Very Happy . Silti minusta näistä meni niiden henki kun ne oli korjattu, sillä verhoomo luuli että sätkässä on normaali penkki ja minulla meni pari kuukautta nuijia niitä normaaliksi siksi etin alkuperäisiä. Evil or Very Mad
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kaila  



Liittynyt: 26 Hel 2003
Viestejä: 28
Paikkakunta: HML

LähetäLähetetty: Kes Lok 20, 2004 13:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ulkomailla verhoiluja myy ainaskin citronpieces.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Kes Lok 20, 2004 19:23    Viestin aihe: Penkit Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitti, siellä onkin aika hurjasti kamaa. Nyt pitää ettiä sellanen kuka osaa lukea minua reilusti paremmin tuota ulkomaan kieltä, sillä minulla menee noin puolituntia yhden tavaran tavaamiseen, mutta eiköhän se siitä. Jos kotimaasta löytyy olen edelleen kiinnostunut, luulisi monella jo menevän penkit huonoksi jos antavat autossa oleilla. Kiitos vielä kerran.
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Masa  



Liittynyt: 05 Huh 2003
Viestejä: 21
Paikkakunta: Tuusula

LähetäLähetetty: Tor Lok 21, 2004 06:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ehkäpä täältä apu löytyisi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK-65  



Liittynyt: 18 Elo 2004
Viestejä: 16
Paikkakunta: Hämeenlinna

LähetäLähetetty: Tor Lok 21, 2004 07:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kattoja saa ainaki killan varaosa myyjältä... Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kaila  



Liittynyt: 26 Hel 2003
Viestejä: 28
Paikkakunta: HML

LähetäLähetetty: Per Lok 22, 2004 13:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja jos ei itse uskalla sitronpiisistä tilata niin sitronen tekee sen puolestasi. Niillekkin tulee kamaa sieltä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Per Lok 22, 2004 20:47    Viestin aihe: penkit Vastaa lainaamalla viestiä

Nyt sain mitä pyysinkin, kiitos kaikille. Minun pitää laskea että varmasti riittää tauhka mitä meinaan tilata. Penkinpäälliset ostan, mutta en ole löytänyt niskatyynyille vielä hintaa. Tämä on hyvä kun voi tilata Sitrosen kautta, oliko täällä oleva postiosoite sama millä voi tilata? Samalla kuka osaa mulle kertoa miten niskatyynyt/noja kirjoitetaan niin tiedän niille vielä hinnan. Onko kukaan ostanut tästä ulkomaan puodista mitään ja osaako kukaan sanoa minkälaista laatua on odotettavasti? Ei muuten mutta laskin että päälliset ovat aika kalliit, mutta jos ne on niinkuin siinä lukee alkuperäistä niin sitten minun kannattaa ilman muuta tilata. Minä
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Lau Lok 23, 2004 12:26    Viestin aihe: ja vielä Vastaa lainaamalla viestiä

Löytääkö kukaan takapenkinpäällisen hintaa vai eikö sitä olekkaan. Niskatuet löysin mutta takaistuinta en. Ei muuta kuin ettimään kun kerran englantia osaatte, minun on enemmän riikinruotsi/englanti että suomi sekoitus mihin lisätään vielä viittomakielen aakkoset eikä niitä sanoja montaa ole löytynyt. Very Happy Twisted Evil
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
the.m  



Liittynyt: 29 Elo 2003
Viestejä: 23
Paikkakunta: VANTAA / LAHTI

LähetäLähetetty: Sun Lok 24, 2004 11:59    Viestin aihe: Sanastoa veskulle Vastaa lainaamalla viestiä

seat cover set for rear bench =
takapenkin päällinen (hintaa 74 €).

Interior frame for mounting head rest on front seat =
etuistuimeen kiinnitettävä kappale niskatuen asentamista varten

Head rest with -- trimming =
etuniskatuki päällisen kera

Head rest cover =
niskatuen päällinen

the.m Very Happy
_________________



"Those crazy finns in their flying 2cv´s"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Sun Lok 24, 2004 12:40    Viestin aihe: Hyvä,hyvä!!!" Vastaa lainaamalla viestiä

No nyt olen laskenut täpit, kyllä juuri pitäisi noihin kaikkiin riittää, riippuen paljonko Sitronen ottaa välitys lisää. Minulla on Charlestonissa jo niskatuet mutta kerran uusin penkin päälliset niin ei niskatyynyjen päälliset enää siihen paljoa tee. Sitten on sisältä aika kivan näköinen. Kiitos kaikille ketkä näitte vaivaa minun puolesta nyt meinaan yrittää alkamaan tilata kuhan löydän vielä osoitteen. Katon jätän vielä kesämmäksi kun moni on sanonut että itse tehty on vahvenpi ja parempi niin ostan tarpeet ja pyydän meille ne tekijämiehet jollei muuten ainakin voidaan ottaa olutta. Kiitti
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Ostetaan Kaikki ajat ovat GMT + 1 tunti
Sivu 1 Yht. 1

 
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Voit muokata viestejäsi tässä foorumissa
Voit poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group