Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko Suomen 2CV-Kilta ry
Suomen 2CV-harrastajien keskustelupalsta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    

50-60-lukuisia projekteja ostettavissa

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Myydään
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vaari  



Liittynyt: 03 Elo 2004
Viestejä: 2
Paikkakunta: Loppi

LähetäLähetetty: Lau Elo 07, 2004 20:34    Viestin aihe: 50-60-lukuisia projekteja ostettavissa Vastaa lainaamalla viestiä

Morjensta.

Olen päättänyt luopua valtavasta omaisuudestani 2 CV:n osalta, jotta eivät jäisi ymmärtämättömien käsiin

Liityin kiltaan joskus -64 ja opiskelin vapaamestariksi saakka, ja siinä ohella kiersin likipitäen kaikki läänin autohajoittamot ja ostin kotio kaiken mitä löysin. Varsinainen projekti oli haave entisöidä Berline 2CV/2400-55, (TCI-626, 176177), joka on alkuperäisistä Suomeen tuoduista kulkimista seitsemästoista, ja tietääkseni vanhin (ellei sitä viiskakkosta ole saatu rakennetuksi). Koska innokas edellinen omistaja oli tehnyt vaunuunsa kovan katon ja pohjapellit y.muuta millin teräslevystä, ostin saman tien -56 kulkimen (YNM-86, 256886) joka oli varsin hyvässä kunnossa.
Kunhan pääsen eläkkeelle, niin...
Pääsin eläkkeelle ja sain aivoinfarktin ja IHC Farmall F-14 vuodelta 1938 on alkutekijöissään tallissa ja joka paikka on täynnä Rättärinosia ja hyvä, että olen oppinut edes uudestaan puhumaan!

Eli myyn paperit: (viimeksi mainittu oma käyttöautoni "Reppana", jonka pistin latoon joskus -70 luvulla), riittävästi kohtuukuntoisia osia -55 projektiin ja Reppanaan. Lisäksi puoli ladollista ryppypeltejä, lokasuojia, ovia, moottorinosia, vaihdelaatikon osia, akselistoja, penkkejä, lampunlaseja, ohjauspyöriä ja 1 pari alkuperäisiä vierintävastuksia. Ja paljon muuta, mm. uusi pitkä katto suuremmalla takalasilla (vm. -56), englanninkielinen korjaamokäsikirja, saksankielinen korjausopas, 4 kpl Haka-Hakkapeliitta talvirengasta, 6V Ebari... Tässäpä olisi hommia pienelle porukallekin talvi-iltojen ratoksi.
Aika iso kuorma-auto tarvitaan. Ja 5000 €.

Sijaitsee Lopella

Lisätietoja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mosa  



Liittynyt: 08 Huh 2003
Viestejä: 14

LähetäLähetetty: Maa Elo 09, 2004 12:48    Viestin aihe: Muita kiinnostuneita ? Vastaa lainaamalla viestiä

Lopen projekteista minua kiinnostaisi tuo -67 lähinnä moottorin ja kaiken muun konehuoneen puolen osan osalta. Lisäksi kiinnostaisi kaikki muut sellaiset vermeet, joita voisi hyödyntää vm-61 wanhuksessa. Koko revohkan hankintaan ei minulla ole edes varastointimahdollisuuksia, mutta löytyisikö kimppaan sellaisia, jotka olisivat kiinnostuneita muista Lopen projekteista (55, 56, 67:n kori&runko)?

Mosa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vaari  



Liittynyt: 03 Elo 2004
Viestejä: 2
Paikkakunta: Loppi

LähetäLähetetty: Maa Elo 09, 2004 22:12    Viestin aihe: Selventävä puheenvuoro, kun kiinnostuneita tuntuu olevan. Vastaa lainaamalla viestiä

Mä olen huono kauppamies enkä aio perustaa käytettyjen osien kauppaa. Periaatteessa yritän löytää henkilön, joka haluaa entisöidä viisvitosen. Hän ostaa sitä varten minun varastoni ja valitsee tarvitsemansa komponentit päältä. Jäljelle jäävistä osista saa rakennettua yhden kuusseiskan ja kolmantena mahdollisesti 5kutosen tai 6kymppisen. Tätä varten hänen tulisi löytää pari kiinnostunutta kaveria, jotka lähtisivät kimppaan.
Jos tämmöinen porukka löytyy ja kun varastointitilat kumminkin ovat ongelma, saavat tavarat minun puolestani olla vuoden tai kaksi siellä, missä ne nytkin ovat. Talkoot pitäisi kumminkin pitää jonkinmoisen järjestyksen aikaansaamiseksi ja inventaarion tekemiseksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dago  



Liittynyt: 27 Hel 2003
Viestejä: 95
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Tii Elo 17, 2004 11:21    Viestin aihe: dtyjsrz Vastaa lainaamalla viestiä

Jep. Ma kaipaan ainakin 60n osia/vast. Olen vain talla hetkella taalla suht kaukana, joten en paase vaikuttaan asiaan haluamallani tavalla. T Pete
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
karisaari  



Liittynyt: 17 Maa 2003
Viestejä: 30
Paikkakunta: Raisio

LähetäLähetetty: Per Elo 20, 2004 13:37    Viestin aihe: Riipii Vastaa lainaamalla viestiä

Riipaisee! Haluaisin näprätä museokuntoon yhden 50-lukuisen tai 60-luvun alun sätkän, jo ennen eläkeikää, mutta kun ei ole tiloja sellaiseen toimintaan Crying or Very sad . Nyyh Crying or Very sad ! Ei ole edes kuorma-autoa eikä repullista eurojakaan Embarassed .
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ressu1  



Liittynyt: 07 Huh 2003
Viestejä: 18
Paikkakunta: hollola

LähetäLähetetty: Kes Nov 03, 2004 09:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

osat ostettu tiedustella voi puh.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Myydään Kaikki ajat ovat GMT + 1 tunti
Sivu 1 Yht. 1

 
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Voit muokata viestejäsi tässä foorumissa
Voit poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group