Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko Suomen 2CV-Kilta ry
Suomen 2CV-harrastajien keskustelupalsta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    

Luotettava kulkupeli... jatkoa!

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Ostetaan
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Akka ratissa ?!  
Vieras





LähetäLähetetty: Tor Hei 08, 2004 10:18    Viestin aihe: Luotettava kulkupeli... jatkoa! Vastaa lainaamalla viestiä Muokkaa/Poista viesti

-niin ja kertoisitteko minulle (viisaammat ja kokeneemmat Surprised) vielä ONKO tällaisia "turvavyöt-takapenkillä"-kulkupelejä ylipäätään kenelläkään tiedossa?! Onko niitä kukaan asennellut sinne?? Ja jos muuten hyvän yksilön löytää niin kuinka kalliiksi tulee asennuttaa takapenkille vyöt??
(enhän naisena sellaista puuhaa itse osaa...)

-toista sätkää olisin hankkimassa vuosien (n.12) tauon jälkeen... missä lienee kelta-musta "ensirakkauteni" (TBE-23) kulkeekaan...?!

-en pääse muulle palstalle näitä juttuja kyselemään kun en pääse kirjautumaan sisään... kestääköhän siinä muuten pitkäkin aika kun tuo käyttäjätunnus on "aktivoitunut"?! Vai mikähän siinä oikein voi olla...
Tunnus, salasana, s-posti => oikein... ?! Missä vika?!

Tiedoista Razz
Takaisin alkuun
amikutoseeni  



Liittynyt: 09 Huh 2003
Viestejä: 82
Paikkakunta: Lapinlahti

LähetäLähetetty: Tor Hei 08, 2004 16:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

>ONKO tällaisia "turvavyöt-takapenkillä"-kulkupelejä ylipäätään
>kenelläkään tiedossa?! Onko niitä kukaan asennellut sinne??

Minulla on (punaisessa) sätkässä kolmipistevyöt myös takapenkillä. Takapenkin vyöt on laitettu jälkeenpäin.

Takapenkin lantiovöille on uudemmissa sätkissä paikat valmiina. Kolmen pisteen vöille se yläkiinnityspaikka pitää tehdä itse tai teettää.

Rullavyön kelan voi laittaa joko tavarasäiliön pohjalle tai sisälokasuojan päälle.

Hintaa kannattaa kysellä esim pajoilta, jotka sitikkaremontteja tekevät. Missä päin olet? Oman alueen jaoksen jakarimestari osannee myös neuvoa.


>(enhän naisena sellaista puuhaa itse osaa...)

Ei kai se asia sukupuolesta johdu, vaan siitä että et ole opetellut...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Akaile  



Liittynyt: 21 Huh 2003
Viestejä: 258

LähetäLähetetty: Tor Hei 08, 2004 20:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voisin väittää, että sätkä ei itse itseään huolla, joten jos sellaisen hommaa niin kannattaa käyttää suhteitaan hyväksi tai opetella itse tekemään kulkimelleen yhtä jos toista...Oli kyseessä mies tai nainen... Tarkoitukseni ei ole säikytellä tai saarnata, on vain otettava myös tämä puoli huomioon, koska sätkät tuppaavat olemaan jo aika tyyriitä...

Nm. toisen sätkää kasaillessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Per Hei 09, 2004 10:31    Viestin aihe: kuljin Vastaa lainaamalla viestiä

Olen sitä mieltä jos pitää löytyä kuljin mikä on tosi hyvä laitettu ja kaikkia herkkuja vielä kaupanpäälle niin pitää unohtaa halpuus. Ymmärrän jos vehe on joku melkein matkansa päähän mennyt niin siitä voi tinkiä reilusti. Ja toisaalta jos vaikka haluaa lapsille turvallisuutta ei pidä miettiä kuinka sen saisi oikein halvalla vaan mitenkä lapset takapenkillä sätkässä olisi edes jotenkin turvassa, minun aikanaan ostamassa sätkässä on turvavyö takana tai on se vieläkin niin sanottu lannemalli mutta ei se minua ainakaan vakuuta. Siis akkaratissa sinun pitää minusta kyllä varautua maksamaakin ehkä vielä vähän reilummin jos haet noilla kriteereillä kuljinta. Vesa
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Ostetaan Kaikki ajat ovat GMT + 1 tunti
Sivu 1 Yht. 1

 
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Voit muokata viestejäsi tässä foorumissa
Voit poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group