Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko Suomen 2CV-Kilta ry
Suomen 2CV-harrastajien keskustelupalsta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    

Tilaa löytyy !!

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Tapahtumat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Tii Kes 15, 2004 10:02    Viestin aihe: Tilaa löytyy !! Vastaa lainaamalla viestiä

Terve taas vanha vainooja taas täällä, menin ja tilasin mökin Saaramaalta mutta mutta minun mökkiin jäi vielä tilaa kolmelle kun tuo emäntä sano että osaan vouhkata ilman sitäkin(syytä en tiedä mistä tommosia on saanut päähänsä), elikkä jos kumminkin sattuu vaikka pikkasen ripsasee kyllä tilassa löytyy ja pääsen aina edullisemmin mitä enemmän sakkia siihen tulee max.8 kun ovat neljän hengen mökkejä mutta sopu sijaa antaa, kaikki hirveä pienemmät elukatkin mun puolesta voi tulla kunhan isommat syötätte hyvin ennen tuloa(meinaan nimittäin herätä aamulla osat tallella). Maksoin koko viikonlopusta jo 100euroa mitä suurempi joukko aina mulle parenpi sekä saa tuoda kaljaakin mökkiin säilyvyyttä en mene takaamaan(mielummin olvia). Vesku
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Tapahtumat Kaikki ajat ovat GMT + 1 tunti
Sivu 1 Yht. 1

 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group