Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko Suomen 2CV-Kilta ry
Suomen 2CV-harrastajien keskustelupalsta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    

viestien poisto

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Palaute ja ehdotukset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
SEPPON  



Liittynyt: 10 Tou 2003
Viestejä: 21

LähetäLähetetty: Sun Nov 02, 2003 17:44    Viestin aihe: viestien poisto Vastaa lainaamalla viestiä

minulle ei ole selvinnyt miten voi poistaa vanhentuneet viestinsä.minulla on niitä jö kolme kappaletta.vastaisko joku viisaampi.tv seppo
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
amikutoseeni  



Liittynyt: 09 Huh 2003
Viestejä: 108
Paikkakunta: Lapinlahti

LähetäLähetetty: Sun Nov 02, 2003 19:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjaudu normaalisti sisään listalle (selaimesi saattaa tehdä sen automaattisesti) ja avaa viestisi, jonka haluat poistaa. Oikeassa ylänurkassa on X-painike, joka poistaa viestin.

Vain omissa viesteissäsi on painikkeet "lainaa", "muokkaa" ja "X". Et siis voi käpälöida muita kuin omia viestejäsi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nameone  



Liittynyt: 07 Huh 2003
Viestejä: 450
Paikkakunta: HKI

LähetäLähetetty: Sun Nov 02, 2003 22:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla on ihan viimeaikoina kävinnyt kokonaan poistoruksi, muokkaus toimii, joten ei ole mikään kirjautumisongelma?..
Onko vika minun explorerissa vai missä?
1kk sitten vielä ruksi oli omissa viesteissä aina paikallaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Palaute ja ehdotukset Kaikki ajat ovat GMT + 1 tunti
Sivu 1 Yht. 1

 
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group