Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko Suomen 2CV-Kilta ry
Suomen 2CV-harrastajien keskustelupalsta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    

keskipakosäädin?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Tekniikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jukkahukka  



Liittynyt: 28 Kes 2003
Viestejä: 10
Paikkakunta: vantaa

LähetäLähetetty: Lau Jou 11, 2004 09:48    Viestin aihe: keskipakosäädin? Vastaa lainaamalla viestiä

Eli tilanne tällainen: keskipakosäädin, mikäli se on oikea nimitys tälle kärkikotelon takana olevalle hökötykselle irtosi niittauksistaan. Mitä pitäisi ottaa huomioon sen takaisin laitossa onko asennolla väliä? Käykö nelkun vastaava systeemi heittämällä kutoseen sellainen nimittäin taitaisi löytyä kun alkuperäinen vaurioitui irrotessaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Musta Hattuinen Mies  



Liittynyt: 08 Huh 2003
Viestejä: 15
Paikkakunta: Raahe

LähetäLähetetty: Maa Jou 20, 2004 01:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olis mukava tietää miten se on mennyt rikki, kun se ei normaalisti hajoa itsekseen. Aina siihen vaurioon löytyy selitys. Mulla ei ole hajonnut yksikään yli kahteen kymmeneen vuoteen. Jos sulla on nyt koko mysteeriö lähtenyt akselin päästä irti, sen voi kyllä laittaa niitaten takaisin. Asennolla on se väliä että se mysteeriö pitää tulla samaan kohti ja samaan asentoon, muuten sytytys on päin mäntyä. Nelkunkin osat, jos ne on rikulleen saman laiset varmaan käy, sen joutuu paikanpäällä tarkistaan?
_________________
Manu!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jukkahukka  



Liittynyt: 28 Kes 2003
Viestejä: 10
Paikkakunta: vantaa

LähetäLähetetty: Lau Jou 25, 2004 10:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hajoaminen tapahtui ilmeisesti siten että lukkosokka akselin päässä irtosi ja koko hökötys pääsi liikkumaan eteenpäin osuen täten kärkikoteloon ja samalla vääntyen ja irroten paikaltaan. Nyt näyttäisi viel siltä että nokka-akselikin olisi ehkä vähän vääntynyt päästään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nameone  



Liittynyt: 07 Huh 2003
Viestejä: 357
Paikkakunta: HKI

LähetäLähetetty: Sun Jou 26, 2004 22:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

180 astetta voi heittää. Nostaja pitää suoristaa jollain putkenpäällä vääntämällä tms. sen jälkeen onnistumisen voi tarkistaa että onko sama ennakko kummallakin männällä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Masa  



Liittynyt: 05 Huh 2003
Viestejä: 21
Paikkakunta: Tuusula

LähetäLähetetty: Maa Jou 27, 2004 07:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yksi syy hajoamiseen voi olla, kärkien kiinnitysruuvi on liian pitkä tai ruuvista on jäänyt prikka pois, jolloin ruuvi on mennyt syvemmälle ja ottanut kiinni keskipakosäätimeen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Tekniikka Kaikki ajat ovat GMT + 1 tunti
Sivu 1 Yht. 1

 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group