Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko Suomen 2CV-Kilta ry
Suomen 2CV-harrastajien keskustelupalsta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    

TÖRKEÄT SÄTKÄLÄISET!!

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Sun Kes 20, 2004 12:03    Viestin aihe: TÖRKEÄT SÄTKÄLÄISET!! Vastaa lainaamalla viestiä

Ekaksi iso kiitos teille ketkä olitte tulleet Saaramaalle kisoihin, paitsi niitä en kiitä yhtään ketkä kehtasitte tulla sinne rähisemään, minusta te olitte pelkureita, naurettavaa yrittää syy vierittää paikan omistajan niskoille sillä meidän jaos kävi teille monta monesta asiasta sanomassa törkein tenppu oli sitten se toisen yön tapahtuma. Minä en viitti tässä sanoa yhtään enenpää mutta tulen tekemään täyden raportin raadille sitä en tiedä ketä he uskovat mutta minulla ei ole mitään syytä valehdella tai liiotella kerron sen minkä näin sekä kuulin, tulen laittamaan nimet sekä tapahtumat aikajärjestyksessä olin itse suhtkoht selvinpäin kokoajan. Sekä niille Olleille tiedoksi mitkä sanoivat etteivät tule koskaan meidän petanguekisaan niin voit olla huoleti tuon asian meidän omaan kokoukseen ettei enää järjestetä koko kisaa. Sääli siellä oli suurin osa mahtavaa sakkia teitä muutamaa ku..päätä lukuuottamatta. Ette osanneet edes anteeksi omistajalta pyytää, hävetkää!! Skiba Vesa
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MikaVeee  



Liittynyt: 31 Tou 2003
Viestejä: 85
Paikkakunta: Suamen Turku

LähetäLähetetty: Sun Kes 20, 2004 21:20    Viestin aihe: uhhuh Vastaa lainaamalla viestiä

Eipä mukavalta kuulosta Sad
Harmi jos tällaista sattuu, toivottavasti asia selviää..

Terkuin Mika V
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
2cv_Aleksi  



Liittynyt: 19 Maa 2003
Viestejä: 16
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Maa Kes 21, 2004 07:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Suuri kiitos kuuluu teille järjestäjille ja paikan omistajille, minulta ja tuolta paremmalta puoliskoltani. Kaikki toimi erittäin hyvin. Sitä pientä selkkausta lukuun ottamatta, erittäin positiivinen mieli koko viikonlopusta. Sää suosi, ystävällinen ilmapiiri ja jopa kuljinkin toimi moitteitta koko viikonlopun.. niin mikäs siellä oli ollessa. Jos vain järjestätte uudestaan joskus, niin pyrimme käymään, jos se vain suinkin on mahdollista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Citroman  



Liittynyt: 28 Elo 2003
Viestejä: 78
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Maa Kes 21, 2004 12:52    Viestin aihe: Ihmettelyä Vastaa lainaamalla viestiä

Heräsipä mieleeni muutama kysymys.
Oliko ko, leirintäalueella vartiointia yöllä?
Aiankin lauantaiyönä portti oli auki. Onneksi avonaisesta kulkimestani ei hävinnyt tavaraa.
Toiseksi kuulin, että alueen isäntä oli sunnuntaina aamulla kysellyt grillikatoksen "kasasta".
Miten se on mahdollista, jos katos oli yöllä jo puhdistettu?

Antti JP/ Kuopio
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Maa Kes 21, 2004 17:27    Viestin aihe: Vielä kerran Vastaa lainaamalla viestiä

Minä en viittisi enää puuttua mutta kerron Citroman kysymyksiin vastaukset kyllä se oli portein varustettu alue mutta kulkijoilta oli jäänyt auki se (poliisi) eikä yleensä sätkä tapahtumissa häviä tavaraa ollaan millä alueella hyvänsä jos häviää pitää tulla vaatimaan järjestäneeltä jaokselta hyvitystä. Mitä kasaa isäntä tarkoitti niin minä jätin sinne kaikkia varten purkin hyvää sinappia mutta joku ei vissiin siitä tykännyt ja oli levittänyt koko purkillisen pöydälle sekä muuta jätettä sitä en osaa sanoa oliko se meidän porukasta kukaan mutta meidän jaosporvari kävi pesemässä paikan, kiitos Raikalle. Muuten Kuopion J.P. voisi pitää omilleen pienen nuhtelun(minun mielipide) Kouvolanjaos yleensä ottaa heti tiukan kannan jos yksikin meistä hölmöilee vaikka omissa kekkereissä. Mutta nyt jätän koko aiheen sillä olen saanut viestiä monelta ettei heillä ollut muuta kuin hyvää sanottavaa isännästä ja samaa mieltä olen itsekkin. Skiba Vesa
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Manteli  



Liittynyt: 26 Kes 2004
Viestejä: 3

LähetäLähetetty: Maa Kes 28, 2004 15:34    Viestin aihe: Minun mielipiteeni Vastaa lainaamalla viestiä

Mielenkiintoista keskustelua. Olin itsekin selvinpäin koko viikonlopun joten muistan tapahtumat vallan hyvin.

Ja on se hienoa että jätetään nimet mainitsematta, mutta silti puhutaan Olleista... Oli siellä muitakin menossa mukana. Nimiä mainitsematta.

Ensimmäisen illan jälkeen syytteitä sateli roppa kaupalla ja kaikki selvisi puhumalla ja loppujen lopuksi ainoa asia mikä piti paikkansa oli, että ääntä saattoi olla hiukan enemmän kuin olisi sallittua ollut. Toisaalta ihmettelen tätäkin, koska nukuin noin kolmen metrin päässä metelin alkulähteestä, ja nukuin loistavasti ilman häiriöitä. Ja musiikin soittajat eivät loppu illasta olleet he, joita asiasta syytettiin. Ja meteli loppui paljon väitettyä aiemmin.

Paikka vain ei ehkä ollut paras mahdollinen ja väärinkäsityksiä sattui ja näiden nimeltä mainitsemattomien herrasmiehien ja paikan omistajan välillä on kaikki sovittu joten mitä sitä enää jauhamaan?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Maa Kes 28, 2004 16:38    Viestin aihe: Vielä kerran Vastaa lainaamalla viestiä

Manteli sinä sait nyt nimistä väärän käsityksen koska minusta olit siinäkin paikalla kun "Ollit" raivosivat etteivät tule ikinä meidän betanguekisaan, kun joutuvat nöyristelemään siksi laitoin heidän nimet koska he minusta samalla syyllistivät koko Kouvolan jaoksen tapahtuman ja voin sanoa että kyllä me yritettiin toista paikkaa jo viime vuodesta mutta ei me voida aina piiloutua muilta ihmisiltä tai sitten nämä pitää tosissaan järjestää jonnekin erämaa suolle missä ei tartte toisista välittää penninvertaa. Sinusta itestäsi minulla ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa esim.. sinä kävit keskustelemassa isännän kanssa vaikkei minusta sinun olisi tarvinnut sekä hienosti rauhoitit toisen poliisin viemällä hänet kädestä pitäen tilanteesta pois, annan sinulle tuhat pistettä sekä papukaijamerkin. Iso KIITOS!! Mutta muuten jätän raadin ratkaistavaksi koska ei tollasta saa sattua . Enkä halua muuta kuin häiriköiden jaokset pitäisivät kunnon puhuttelun omilleen, jos me aletaan joka paikassa riehua kohta ei meidän tartte järjestää yhtään mitään, sekä Anjalankoski on niin pieni kaupunki että tiedätkö kun menin töihin kyllä tuli kovasti jo kyselijöitä kun Saaramaaltakin on muutama tehtaalla töissä. Sitä en tiedä ymmärrätkö ikinä minun kantaani mutta ainoastaan haluan että tämä oli eka ja viimeinen tällänen tilanne. Vesa
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Akaile  



Liittynyt: 21 Huh 2003
Viestejä: 250

LähetäLähetetty: Maa Kes 28, 2004 21:25    Viestin aihe: jaajuu Vastaa lainaamalla viestiä

Itse en paikalla ollut, mutta...."kaikki sovittu joten mitä sitä enää jauhamaan?" "Jauhamista" siksi, että sätkäporukoiden tapahtumien pitäisi tietääkseni olla ihan huumorimeiningillä järjestettyä toimintaa ja jos poliisitkin on paikalla ollut niin homma ei sitä todellakaan ole ollut... Tätä huumori-toimintaa on ollut jo niin monta vuotta, että on typerää jos se nyt loppuu sätkäläisten maineiden menetyksen vuoksi. Esimerkiksi harrikkaporukoiden on vaikeaa järjestää missään mitään, kun aina on ollut joukossa niitä jotka tekevät jotain muuta mitä ei pitäisi tehdä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Manteli  



Liittynyt: 26 Kes 2004
Viestejä: 3

LähetäLähetetty: Tii Kes 29, 2004 18:05    Viestin aihe: Väärinkäsityksiä... Vastaa lainaamalla viestiä

Niin... mitä sitä enää jauhamaan. Meinaan sillä vain sitä, että kun asiat on jo sovittu paikan pitäjän kanssa ja kaikki lähti liikkelle väärinkäsityksistä. Totta kai se on hyvä selvittää, että saadaan taas asiat kuntoon.

Ja Olleista vielä. Kuulemani mukaan he pitivät tapahtumasta ja tulisivat uudelleen, mutta ei ko. paikkaan. (huom. taas väärinkäsitys!)
Ja paikalla olleena tiedän, että poliisit eivät tulleet paikalle Ollien, vaan erään toisen henkilön vuoksi.

Ja vielä lopuksi; On tapahtumia ollut ennenkin yleisillä kämppäreillä ja mitään tälläistä ei ole ennen sattunut.
Mielestäni kaikki lähti liikkeelle pienestä "asenne-ongelmasta". Pojat ilmeisesti vain näytti siltä että niiden piikkiin voi laittaa kaiken mahdollisen, selvittämättä ja miettimättä ovatko he todella kaiken takana. Ei se varmasti kivalta tunnu. Eli on tässä kaikilla hiukan mietittävää.

Mutta eiköhän ne asiat ala tästä selvitä!

Lämmintä kesää odotellessa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Tii Kes 29, 2004 19:53    Viestin aihe: väärinkäsitys Vastaa lainaamalla viestiä

Manteli minusta sinä yrität antaa vähän liian ruusuista kuvaa"pojista"
-minä annan muutaman faktan esim.. grillipaikka oli lauantaina kuin hävityksen jäljiltä he itse myös sanoivat laittaneensa sinne kaljapullon mutta muihin mistä heitä kuulemma syytettiin tietääkseni heillä ei ollut osaa eikä arpaa koska lupasin etten ala liiottelemaan siksi jätän muut asiat kokonaan mainitsematta(tein myös saman raadille)
-vielä siitä musiikista kyllä sen ikäisten äijien pitäisi tietää säännöt ettei heitä tartte koko ajan siitä muistuttaa, ja muutenkin se ylimielinen käytös ei kuulu sätkäpiireihin
-poliisit eivät tulleet kuten ilmaisit Ollien takia mutta kas kummaa näin toisen Ollin juoksevan kuin aropupu pois paikalta ja siksi sinä tulit luultavasti rauhoittelemaan ettei myös "Olli" joudu pahdoille sillä eiköhän yhden sätkäläisen pois vienti riittänyt
-Siksi älä anna minulle mitään väärinkäsitys juttua sekä muille koska siellä oli leikki kaukana sekä pitääkö jokaisen jaoksen ekaksi kysyä näiltä "herrasmiehiltä" missä voitaisiin juhlat järjestää ettei heidän imago kärsi. Meidän jaoksesta sekä monesta muusta oltiin sitä mieltä että heille olisi ehkä tehdyt hyvää kun olisivat olleet yötä niin varmasti olisivat muistaneet paremmin säännöt
-ei pahalla mutta lopetetaan ne ruusuiset kuvat, kyllä heistä oli myös aihetta valittaa, sillä jos haluaa kuulua jonnekin missä voi riehua miten haluaa se ei ole Kouvolan jaoksen juhlat. Vesa
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
turkka  



Liittynyt: 14 Huh 2003
Viestejä: 17
Paikkakunta: Hämeenlinna, Tavastehus

LähetäLähetetty: Kes Kes 30, 2004 02:30    Viestin aihe: eiköhän Vastaa lainaamalla viestiä

JAAHASPOIJJAAT... Confused

olisiko yleisen edun mukaista ja muutenkin parempi että tämä asia olisi pikkuhiljaa loppuun käsitelty ainakin tässä foorumissa.
jos on tarvetta syvempään keskusteluun aiheen tiimoilta kerääntykööt ko. henkilöt pyöreän pöydän ääreen vaikka kahvikupposen kanssa ja puhukoot asiat keskenään selviksi...

olenko väärässä eli en...
muuten iloista kesän jatkoa kaikille... voi olla että jossain kiltatapahtumassakin nähdään...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Manteli  



Liittynyt: 26 Kes 2004
Viestejä: 3

LähetäLähetetty: Kes Kes 30, 2004 16:02    Viestin aihe: vielä jotain Vastaa lainaamalla viestiä

En mä väitä että pojat ihan asiallisesti toimi, mutta ei ne kaikkea paskaa tehneet mitä väitettiin. Et sillei.

Joo, eiköhän se raati tämän jutun pohdi läpi ja ilmoittele sitten, että mikä oli tulos... Eli eiköhän jäädä sitä odottelemaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 1 tunti
Sivu 1 Yht. 1

 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group