Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko Suomen 2CV-Kilta ry
Suomen 2CV-harrastajien keskustelupalsta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    

Kytkinpaketti 1982-

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Ostetaan
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Kooma  



Liittynyt: 02 Syy 2003
Viestejä: 21
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Kes Kes 02, 2004 17:48    Viestin aihe: Kytkinpaketti 1982- Vastaa lainaamalla viestiä

2CV KYTKINPAKETTI 82-
117,8

Siinä hinta sitrosella. Jos halvemmalla saisi (mahd. postikulujen kanssa) niin mahtavaa. Kalliimmalla en osta, en edes kiltahengen nimessä.. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Kes Kes 02, 2004 18:45    Viestin aihe: kytkin Vastaa lainaamalla viestiä

En minä pidä minään kovin kalliinna tuota pakettia, kun ajattelet että se sisältää periaatteessa kaikki mitä tartteet paitsi asennuksen. Enää ei eletä sitä hyvää 70-lukua jolloin kaljakin oli melkein ilmaista, silleen huomaat hinnan halpuuden kun kyselet muiden autojen merkkiliikkeistä mitä ne huutaa samanlaisesta paketista tuskin ladaankaan saa halvenmalla. Kyllä jos haluaa edullisemman niin eiköhän jollaan kiltaveljellä ole hyllyssä käytetty sen saa luultavasti 50eurolla mutta jos haluaa ettiä ja on aikaa siitä vaan minä itte nostan hattua niille liikkeille mitkä vielä jaksavat meille sätkillä pörrääjille tavaraa rahtaa. Vesa
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kooma  



Liittynyt: 02 Syy 2003
Viestejä: 21
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Tor Kes 03, 2004 14:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eihän se kallis olekaan verrattuna muihin autoihin, mutta se on kallis minun budjettiini verrattuna. Sain jo yhden tarjouksen, joten ilmoitukseni kannatti henk.koht. näkökulmasta..

Tietenkin varaosien saatavuuden näkökulmasta kannattaisi ostaa sitroselta, automecasta tai a-artikkelista. Olen kuitenkin valitettavasti vakuuttunut että kymmenen vuoden päästä saa viinaa halvemmalla kuin bensaa ja siihen asti ajelee niillä osilla mitä suomesta saa tällä hetkellä. Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Ostetaan Kaikki ajat ovat GMT + 1 tunti
Sivu 1 Yht. 1

 
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Voit muokata viestejäsi tässä foorumissa
Voit poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group