Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko Suomen 2CV-Kilta ry
Suomen 2CV-harrastajien keskustelupalsta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    

2cv harrastus/elämäntapa
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Tii Maa 02, 2004 14:23    Viestin aihe: sätkä Vastaa lainaamalla viestiä

Täytyy sanoa ettei meinänkään kokoukset ole mitään surujutustelua vaan todella vaan iloista seurustelua kahvin ja pullan syöntiä. Enkä usko että mikään jaos on ryppyotsaisten tapaisia eiköhän jokapuolella suomea sentään osata ottaa sätkäily huumorilla, sillehän ei voi mitään jos joku henkilö on totisenpi mutta kyllä meidän joukossa pian alkaa juttu kulkea. Kouvolan jaos muistakaa että 2.3.2004 kokous teatterilla kello 18.00 ja siitä etiäpäin, siis tänään. Tänään puhutaan remonttipäivästä sekä Vironmatkasta mitkä ovat jo toukokuussa sekä petanguesta y.m.. Tosin taisi kuulat hukkua hankeen mutta antaahan se Sepolle tasotusta kun joudun pyöreillä kivillä nakkaamaan. Skriba Vesku
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
wilson  



Liittynyt: 09 Huh 2003
Viestejä: 53
Paikkakunta: porvoo-borgå

LähetäLähetetty: Tii Maa 02, 2004 18:43    Viestin aihe: harr...../elä............ Vastaa lainaamalla viestiä

Arrow Tämä on se kuva joka on minulla 2cv harrastajista mukavaa ja rentoa porukkaa ja nopeasti tullaan juttun. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
markus.makkonen  



Liittynyt: 03 Tou 2004
Viestejä: 3
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Maa Tou 10, 2004 08:11    Viestin aihe: Tiina sekoitti pojan pään Vastaa lainaamalla viestiä

Niin siinä kävi että tuo Tiina sekoitti tämänkin miehen alun pään. Ikää on 20 vuotta,joten voin laskea itseni nuoreksi. Naittamisesta on kiittäminen isääni, joka jo pienestä lähtien ilahduttanut minua Rättärin menolla. Nyt minulla on oma Tiina, ensimmäinen ja varmasti viimeinen auto. Innostus on vieläkinkovaa, vaikka menopelin kimpussa on tullut vietettyä viikkoja.. ja onhan tuota tullut jo purettua ja kasattua melkeimpä jokainen kohta. Siitä sitä tietämystä kait on jo jonkin verran karttunut. Ja onneksi on niitä ystävällisiä ihmisiä, jotka auttavat uudemmankin harrastajan alkuun. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
MikaVeee  



Liittynyt: 31 Tou 2003
Viestejä: 85
Paikkakunta: Suamen Turku

LähetäLähetetty: Maa Tou 10, 2004 16:58    Viestin aihe: hauskaa Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen (vielä) nuori,ja omistanut rättärin yli 10 v. Mielettömän hauskaa on ollut, ja tulee olemaan niin kauan elän. Ps. jos joku haluaa, voin lähettää sähköpostissa minivideopätkän(94kb, tarvii RealPlayerin), jonka otimme kännykkäkameralla viikonloppuna rättärin sisällä. Siinä näkee, kuinka nuorilla on hauskaa rättärissä !

Terkuin Mika
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 1 tunti
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group