Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko Suomen 2CV-Kilta ry
Suomen 2CV-harrastajien keskustelupalsta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    

Niksiä mulle

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Tekniikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 194
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Tii Huh 06, 2004 11:45    Viestin aihe: Niksiä mulle Vastaa lainaamalla viestiä

Sanokaahan millä helpolla ilveellä te laitatte alapellin suodattimen puolelle jos teillä on suodatin paikallaan, minä meinaan usein polttaa päreet kun se ei meina mennä edes väkisin, sitä saa vääntää ja kääntää ja silti se tappelee vastaan. Älkää sanoko että ota suodatin pois siksi ajaksi sillä nyt haluan tietää suodatin paikallaan, kun ei aina voi sitäkään irrottaa?? icon_rolleyes.gif Toinen asia minä otan männänlukot irti aatamin aikaisella naskalilla, pelaa tosi hyvin mitä välillä on peukalossa pystyssä, mutta onko kukaan kokeillut tavallisia lukkoja mitä tapaa monen muun auton sisältä? Nyt alan kasaamaan uutta osaa sisään pitäisi pelittää entistä ehommin, vanhat osat lähti toiseen sätkään kun ei niilläkään hirmuisesti ole vielä ajettu mutta halusin uudenpaa omaani ettei hapetu hyllyllä niin saan uudet kannet että männät ja pytyt käyttöön. Vielä yksi kysymys saako mistään uusia lämmönvaihtimia kun minun rämisee jonnin verran näin vaan eräässä uudet enkä tiedä oliko siihen jossain teettetty vai ihan ostettu uudet? Vesa
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nameone  



Liittynyt: 07 Huh 2003
Viestejä: 303
Paikkakunta: HKI

LähetäLähetetty: Tii Huh 06, 2004 19:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla olisi uusia lämmönvaihtimia ja myös hyväkuntoisia, mutta en osaa sanoa niille hintaa, tarjota voi kyllä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jasu  



Liittynyt: 06 Nov 2003
Viestejä: 138
Paikkakunta: JKL

LähetäLähetetty: Kes Huh 07, 2004 12:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä se alapelti sinne menee, kunhan vaan riittää kärsivällisyyttä. Sopivasti "muljauttamalla", myös suodattimen paikallaan ollessa.

Pitäisihän siellä männässä pysyä ns. uudemmankin mallinen lukko, mikäli lukkorengasura on oikeanlainen. Ei se männäntappi tiedä että mikä sitä kiinni pitää...
_________________
Kahta en vaihda, Sitikkaa ja vaihdetta(talvella)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Tekniikka Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.4 © 2001, 2002 phpBB Group