Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko Suomen 2CV-Kilta ry
Suomen 2CV-harrastajien keskustelupalsta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    

nuorelle pojalle

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Kes Jou 03, 2003 23:31    Viestin aihe: nuorelle pojalle Vastaa lainaamalla viestiä

Dago, tuliko pikkujouluista edes pääkipeäksi, surku kun en päässyt mutta ajavat ahtaalle vaikkei sätkiä omistakkaan(töissä meinaan), mutta seuraavaksi tänne saunomaan jos osaat edes hiukkasen laulaa lurauttaa niin voit minun puolestani senkin tehdä. Ota koko porukkasi mukaan eiköhän me jotenkin mahuta jollei muuten niin näin lämmin talvi, voidaan olla autotallissa ja kehua kilpaa omia sätkiä(tosin savolainen yleensä sanoo viimesen sanan) mutta pitäähän välillä minun toiseksi jäädä. Nyt annan nuoremmille suunvuoron olen ollut täällä jatkuvasti että etusormi on jo levinnyt monta senttiä, no niin kaikki nuoret kiltalaiset haaste on annettu, vai onko teillä pupu pöksyissä. Vesa
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dago  



Liittynyt: 27 Hel 2003
Viestejä: 94
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Tii Jou 16, 2003 12:40    Viestin aihe: molemmille veeroille Vastaa lainaamalla viestiä

Siellä on parvi niitä töpöhäntiä, muttei ne ennenkään ole menoa haitannut. Pää on kohtuullisen mukavasti seurannut mukana, joten kuva maalimasta on säilynyt. Pääsin vihdoin taas koneen ääreen, joten siksi vastaus viipyi. Tulen kyllä ja laulan tullessani, joten tulpat esille, se on elämys se. Siitä kilpaa kehumisesta tulee hieno kokemus, sano mun sanoneen. Mähän tiedän olevani oikeassa...
Noissa aikaisemmissa jutuissa oli huikeita juttuja! En mää tienny otsikon jälkeisistä jutuista mitään, muuta ku mitä Veskun kanssa oon jutellu ja lisäks Viinikanojan. Sen tekemä kone mulla on ja sä ootkin kyselly siitä jotain. Mä vaan kehua retostelen, vaan en ymmärrä. Muiden pitäs nähdä se sun tekemä laite ajossa, maailma avartuis, arvelen. Mikäli menee vuoden toiselle puolen, toivotan sulle ja talolles ja tallilles oloa ja iloa. T mä nuori poikonen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Sun Jou 21, 2003 22:44    Viestin aihe: kossikka Vastaa lainaamalla viestiä

KIITOS TEIDÄN KOKO POPPOOLLE KORTEISTA, LÄHETIN TAKAS MUTTA EI VISSIIN KERKEE JOULUKSI. OVAT JÄÄKAAPIN OVESSA NÄKYVIMMÄLLÄ PAIKALLA. ISO KIITOS!!!!! VESA
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dago  



Liittynyt: 27 Hel 2003
Viestejä: 94
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Kes Jou 24, 2003 19:55    Viestin aihe: KIITOS Vastaa lainaamalla viestiä

Tuli perille ajoissa ja oli ainut kortti jonka sain! tietysti perhe siellä pohjoisessa sai niitä tukuttain... Joten KIITOS! Oli tunnelma siinä kortissa juuri oikea...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veera 1-2  



Liittynyt: 10 Hei 2003
Viestejä: 216
Paikkakunta: Anjalankoski

LähetäLähetetty: Tor Jou 25, 2003 15:18    Viestin aihe: pojankossi Vastaa lainaamalla viestiä

Hyvä että kelpasi, teitin lapset olivatkin ainoat ketkä ottivat meittiin yhteyttä 2cv porukasta. En tiedä johtuuko se minusta vai kuvaako se tämähetkistä tilannetta täällä netissä. Sitten isot KIITOKSET sinne IIHIN, mistä Salme ja Osku jaksavat aina meitä muistaa, vaikkei olla saatu itestä vieläkään niin paljon irti että mentäisiin sinne kalaan, kun sieltä ei kuulemma alle kilosia tulekkaan( viissiin ovat liikkuneet liikaa toisella laidalla Suomea, kun puheet ovat tollasia) tämäkin oli sitten vitsin poikanen. En osaa sanoa onko heillä nettiä mutta sanokon se joka näkee.Mutta ilotkaa tulevasta uudesta vuodesta, ensi vuonna kaikki sätkillä pärräämään ja jätetään turha kateus vaikka työpaikaalle eikä oteta sitä kokouksiin mukaan, ei muuta kuin tuopit käteen .Vesa
_________________
vesku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen 2CV-Kilta ry Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 1 tunti
Sivu 1 Yht. 1

 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group